Monday, September 5, 2016

Lawatan 2 hari 1 malam

Untung pelajar SMK Dato' Ahmad Arshad, Segamat Johor dpt shooting d pusat Eko Pelajaran.Siap buat persembahan alam sekitar lagi.RTM Eko Libur😄..👍👍😊
Sebaik hujan berhenti kami terus ke jetty untuk aktiviti bot bersama kru penggambaran.Saya tak dapat di interview sebab tak ada orang nak bawa bot satu lagi.Masa yang suntuk.. terpaksa tinggalkan mereka dengan tugasan shooting. 
Apa pun.. Nampak mudah nak buat Guide untuk bagi puaskan hati semua pihak.Untuk aturkan satu-satu program amat sukar.. Belum lagi nak layan karenah mereka.
Kami yang bertungkus lumus untuk menjayakan program seperti yang dirancang tambahan pulak nak melayan 2group dalam satu-satu masa.
Pada yang diluar sana patut berterima kasih pada kami yang mempunyai guider yang bertauliah sentiasa memberi yang terbaik pada semua pihak. Ada guider yang hanya mahu mencari kesalahan kami ..sedangkan semua promosi dan usaha keras kami ..kami sendiri yang tanggung.
Kami ke PWTC, Pulau Pinang,Sg Buluh dan akan ke Terengganu serta Shah Alam nanti semata mata tahun melawat Perak menaikan nama Negeri Perak jua.
Kita tak perlu menunggu untuk orang cari kita.. Kitalah akan cari orang untuk ikut trip kita. Terima kasih pada orang kuat KS Eco Tours, Kuala Sepetang Eco Tourism.Khairul Salleh AhmadhSepetang EMgPak Abu Port WeldWeld

1 comment: